Μια υπηρεσία με ιδιαίτερη σημασία για τους ασφαλισμένους είναι τα call centers ασφαλιστικών εταιρειών. Είτε πρόκειται για τροχαίο ατύχημα είτε για ακινητοποίηση οχήματος, είτε για οτιδήποτε χρειάζονται οι έχοντες ασφαλιστικά προγράμματα, οι ενδιαφερόμενοι κατά κανόνα καλούν σε ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης.
Το call center είναι πολύ σημαντικό σε περιπτώσεις κατόχων συμβολαίων Υγείας και ατυχήματος όπου σίγουρα υπάρχει μια επιτακτική ανάγκη να λάβει ο ασφαλισμένος οδηγίες και κατευθύνσεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Πώς λειτουργεί ένα τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης
Την δύσκολη ώρα του επείγοντος περιστατικού ο ασφαλισμένος καλεί και ζητά οδηγίες. Ο άνθρωπος του τηλεφωνικού κέντρου δίνει κατεύθυνση για το πώς πρέπει να κινηθεί ο ασφαλισμένος. Αναφέρει τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει το συμβόλαιο, τα νοσοκομεία που μπορεί να απευθυνθεί και αυτός με την σειρά του ενημερώνει -σε κάποιες περιπτώσεις εταιρειών- έτσι ώστε όταν φθάσει ο ασφαλισμένος στο νοσοκομείο να έχει ήδη δοθεί η έγκριση από την ασφαλιστική και η διαδικασία να προχωρήσει τάχιστα.
Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με το όχημα στον δρόμο που θα ακινητοποιηθεί ή σε ένα τροχαίο. Καλείτε το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, γνωστοποιείτε το γεγονός το οποίο καταγράφεται και ακολούθως ενημερώνεσθε για το πώς θα κινηθείτε, τις παροχές, τις επιλογές και γενικά το πώς θα εξελιχθεί η διαδικασία αντιμετώπισης.
Σε κάποιες περιπτώσεις βέβαια από την πλευρά των ασφαλισμένων, καταγράφονται διαμαρτυρίες και παράπονα. Πρόκειται για κάτι αναμενόμενο καθώς η ανάπτυξη αυτής της υπηρεσίας τηλεφωνικής ενημέρωσης-εξυπηρέτησης μπορεί να έχε κάποια κενά και ασάφειες που γεννούν δυσαρέσκεια.
Ωστόσο, επειδή οι ασφαλιστικές δίνουν μεγάλη βαρύτητα στη διαδικασία του call center εντείνονται οι προσπάθειες για την αρτιότερη λειτουργία του αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό τους ρόλο. Για το σκοπό αυτό αναπτύσσονται ολοκληρωμένες τεχνολογικές διαδικασίες και εφαρμογές προκειμένου να επιτευχθεί η αρτιότητα λειτουργίας τους.
Τι προσφέρουν οι γραμμές βοήθειας των ασφαλιστικών εταιριών – Ενημερωθείτε
Ασφαλιστήρια: Τα app που διευκολύνουν τη ζωή των ασφαλισμένων
Ασφαλιστικά πακέτα υγείας: Τι πρέπει να ξέρουμε για τα επιδόματα που παρέχουν