Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας, προσφέροντας άνεση και προσβασιμότητα.

Οι καινοτομίες στην τεχνολογία των κινητών έχουν φέρει επανάσταση και στον κλάδο της ασφάλισης υγείας, με τις διάφορες εφαρμογές  των ασφαλιστικών εταιριών να διαδραματίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

Οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν αναπτύξει μια σειρά εφαρμογών για κινητά ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία των ασφαλισμένων. Αυτές οι εφαρμογές προσφέρουν μεταξύ άλλων, μια σειρά λειτουργιών που απλοποιούν τη διαχείριση της κάλυψης υγειονομικής περίθαλψης για τους ασφαλισμένους.

Εφαρμογές στην υπηρεσία των ασφαλισμένων

Είναι γεγονός πως κάθε ασφαλιστική εταιρία διαθέτει την δική της εφαρμογή, με τη χρήση να μοιάζει ιδιαιτέρως απλή. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του προφίλ, παρέχοντας πληροφορίες για το φύλο, την ηλικία, το ιστορικό ασθενειών ή επεμβάσεων και να το μοιραστεί εφόσον το επιθυμεί με τον γιατρό της εταιρίας που μπορεί να βρίσκεται στο chat (συνομιλία) της εφαρμογής. Οι ασφαλισμένοι μέσω των εφαρμογών έχουν τη δυνατότητα για άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες του συμβολαίου τους σε περιπτώσεις που θέλουν να κερδίσουν χρόνο.

Η Εθνική Ασφαλιστική παρέχει στη διάθεση των ασφαλισμένων την εφαρμογή Ethnodigos που παρέχει πληροφορίες για φαρμακεία, νοσοκομεία, ATM και συνεργεία. Επίσης οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στα συμβόλαια ζωής και υγείας, λαμβάνοντας χρήσιμες πληροφορίες. Στην Generali με τη δημιουργία ενός προφίλ στην εφαρμογή MyGenerali, ο ασφαλισμένος αποκτά πρόσβαση σε όλες τις χρηστικές πληροφορίες και τις υπηρεσίες που αφορούν στην ασφάλιση του, με μια ματιά. Επιπλέον σε περίπτωση που ο  χρήστης έχει ασφαλίσει το όχημά του στην Generali και κατεβάσει το MyGenerali app, έχει τη δυνατότητα να καλέσει on-line την Οδική Βοήθεια.

Η καινοτομία στις εφαρμογές ασφάλισης υγείας επιτρέπει στους χρήστες να απολαμβάνουν υπηρεσίες πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

Τηλεϊατρική

Παράλληλα κάποιες από αυτές τις εφαρμογές δίνουν τη δυνατότητα της τηλεϊατρικής ώστε οι ασφαλισμένοι να συμβουλεύονται επαγγελματίες υγείας από την ασφάλεια του σπιτιού, όταν αυτό είναι δυνατό. Οι ασφαλιστικές εταιρίες, μέσω της εφαρμογής της τηλεϊατρικής, επιδιώκουν να περιορίσουν τα κόστη που συνεπάγονται από τις επισκέψεις των ασφαλισμένων σε ιατρικές δομές για διαγνώσεις ή υπηρεσίες. Αυτό επιτυγχάνεται καθώς πολλές υπηρεσίες μπορούν να παρέχονται αποτελεσματικότερα και με χαμηλότερο κόστος μέσω της τηλεϊατρικής. Η τηλεϊατρική γνώρισε άνθηση στη διάρκεια της πανδημίας και των lockdown, ενώ πλέον οι εταιρίες διατηρούν και επεκτείνουν την εφαρμογή της προς όφελος των ασφαλισμένων αναδεικνύοντάς την ως μία νέα τάση στις ασφαλίσεις υγείας.

Άμεσες Λύσεις

Οι ασφαλισμένοι επίσης μπορούν να συνδεθούν με εκπροσώπους μέσω πλατφορμών συνομιλίας ή ανταλλαγής μηνυμάτων εντός της εφαρμογής, μειώνοντας την ανάγκη τηλεφωνικών κλήσεων ή μακροχρόνιων ανταλλαγών email. Αυτή η βελτιωμένη επικοινωνία διευκολύνει την ταχύτερη επίλυση τυχόν ζητημάτων ή ανησυχιών και ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.

Mobile banking

Σήμερα ολοένα και περισσότεροι ασφαλισμένοι χρησιμοποιούν τις πιστωτικές ή χρεωστικές τους κάρτες για την αγορά ή πληρωμή των ασφαλίστρων μέσω mobile banking, χάρη στη συνεργασία μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και τραπεζών. Επιπλέον, μέσω ειδικών εφαρμογών, οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να υπολογίσουν το κόστος των ασφαλίστρων τους και να αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με αυτά, καθώς και να εντοπίσουν ασφαλιστικά πρακτορεία και συνεργάτες στην περιοχή τους ανάλογα με την εταιρεία του ενδιαφέροντός τους.

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης των εφαρμογών, εκτείνονται από την άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες ασφαλιστηρίων συμβολαίων έως τις απλοποιημένες διαδικασίες διεκδίκησης, θέτοντας τον έλεγχο στα χέρια του ασφαλισμένου.

Διαβάστε ακόμη:

Ύποπτα συμπτώματα; Το app που δίνει την απάντηση – Όλα τα apps που σας λύνουν τα χέρια

Τα έξυπνα app που προστατεύουν την υγεία μας

Ασφάλιση: Οι παροχές και τα προνόμια που προσφέρει ένα πρόγραμμα υγείας