homescreen

Οστεοπόρωση: Τέσσερις κινήσεις για 100% δυνατό σκελετό

Μπορεί η οστεοπόρωση να είναι «γραμμένη» στα γονίδιά σας, όμως ο τρόπος ζωής και παράγοντες όπως η διατροφή και η άσκηση μπορούν να κάνουν θαύματα για την ενδυνάμωση των οστών σας και την πρόληψη της νόσου. Διαβάστε με ποιους τρόπους μπορεί να θωρακιστείτε

Περισσότερα

Μακροζωία: Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να προσθέσετε χρόνια στη ζωή σας

Η άσκηση μακραίνει τη ζωή, ποιο σπορ όμως την μακραίνει περισσότερο; Οι επιστήμονες έχουν απάντηση και γι’ αυτό

Περισσότερα

Άνδρες – Αρρενωπότητα: Ποιοι είναι επιρρεπείς σε επιθετική συμπεριφορά αλλά και κατάθλιψη

Τις δραματικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει η απαίτηση της κοινωνίας προς τους άνδρες για συμπεριφορά σύμφωνη με συγκεκριμένα πρότυπα περί το φύλο τους έδειξε πρόσφατη έρευνα, ρίχνοντας φως στις αιτίες που οδηγούν συχνά σε παρεκκλίνουσες και επικίνδυνες συμπεριφορές

Περισσότερα

Το καλύτερο δεκάλεπτο καλοκαιρινό workout που γυμνάζει όλο το σώμα

Η κολύμβηση στη θάλασσα, είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης για όλο το σώμα, την αντοχή, τη μυϊκή δύναμη και την καρδιοαναπνευστική ικανότητα, αλλά και για την καύση θερμίδων

Περισσότερα

Τέσσερα βότανα που νικούν την αϋπνία

Εάν τις νύχτες παλεύετε με το μαξιλάρι σας, και αναζητάτε φυσικούς τρόπους να αντιμετωπίσετε την αϋπνία τα δημοφιλή βότανα που ακολουθούν μπορεί να σας φανούν χρήσιμα

Περισσότερα

Lockdown: Τα σημάδια που άφησε στην ψυχή μας

Καραντίνα, απομόνωση, αποστάσεις, φόβος… Τις ουλές που άφησε στην ψυχική υγεία το lockdown εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού αποτυπώνει νέα μελέτη στη Βρετανία σχετικά με τον ψυχολογικό αντίκτυπο της απειλής του ιού SARS-Cov-2 ιδίως στους ανθρώπους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

Περισσότερα

Ποιο είδος άσκησης οδηγεί σε μεγαλύτερη μείωση του επικίνδυνου καρδιακού λίπους

Τρέξιμο ή βάρη; Ποιο είδος προπόνησης οδηγεί σε μεγαλύτερη μείωση του επικίνδυνου καρδιακού λίπους

Περισσότερα

Πόνος στη μέση: Έξι συνήθειες που τον κρατούν αποτελεσματικά μακριά μας

Αρκεί να αλλάξετε ορισμένες καθημερινές συνήθειες και να μειώσετε τις πιθανότητες να παρουσιαστεί πόνος στην μέση και την πλάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα

Περισσότερα

Το κόλπο για να κάψουμε περισσότερες θερμίδες και να αδυνατίσουμε

Υπάρχει ένας τρόπος να ξεγελάσουμε τον οργανισμό μας και να αγνοήσει τα μηνύματα της πείνας, οδηγώντας έτσι στην καύση περισσότερων θερμίδων από όσες έχουμε καταναλώσει

Περισσότερα

Οι σωματικοί πόνοι που «φωνάζουν» ότι έχουμε κατάθλιψη

Μπορεί ο επίμονος πονοκέφαλος ή οι πόνοι στη μέση να αποτελούν συμπτώματα κατάθλιψης; Δείτε τι απαντούν οι ειδικοί

Περισσότερα