homescreen

Κοιλίτσα και ψωμάκια: 15 τρόποι να γίνουν παρελθόν

Το μυστικό για να χάσουμε πόντους από τη μέση μας και κάτω, είναι να τρώμε έξυπνα έτσι ώστε να επιτυγχάνεται καύση λίπους, ενεργοποίηση του μεταβολισμού, μυική σύσφιξη και απώλεια βάρους

Περισσότερα

Αυτό που νιώθετε στα 52 σας επηρεάζει αυτό που θα πάθετε στα 69 σας

Τον ρόλο της ψυχικής ευεξίας στην εμφάνιση και εξέλιξη της άνοιας εξετάζουν οι επιστήμονες που προβαίνουν σε ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις

Περισσότερα

Η σιωπηρή νόσος – δολοφόνος που κλέβει χρόνια ζωής

Το περιττό βάρος συμβολίζει το αντίθετο της απόλαυσης και της χαράς της ζωής. Το περιττό βάρος και η παχυσαρκία σκοτώνουν σιωπηλά και ύπουλα. Μας κλέβουν τη ζωή. Τι μπορούμε να κάνουμε;

Περισσότερα

Υπέρταση: Να πως θα ρίξετε την πίεση χωρίς φάρμακα

Αμερικανός καθηγητής υποστηρίζει ότι η ενσυνειδητότητα μπορεί να βοηθήσει στην ουσιαστική βελτίωση της συμπεριφοράς του μέσου ανθρώπου και στην καλύτερη διαχείριση της υπέρτασης

Περισσότερα

Άνοια: Δέκα σημάδια ότι χάνετε τo μυαλό σας

Η άνοια είναι ένας όρος που περιγράφει ποικίλα συμπτώματα που επηρεάζουν την αντιληπτική ικανότητα ενός ατόμου, την ικανότητα σκέψης, μνήμης και λόγου. Ποια είναι τα συμπτώματα που θα σας ανησυχήσουν;

Περισσότερα

Τρεις κινήσεις για καλύτερο και περισσότερο ύπνο

Τρεις πολύτιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα και περισσότερο – Ανακαλύψτε τις

Περισσότερα

Τοξίνες: Η Νο1 κίνηση που «καθαρίζει» το έντερο και τις απομακρύνει από τον οργανισμό

Ποιο είναι το πρώτο και καθοριστικό βήμα που θα βελτιώσει την ικανότητα του οργανισμού να απομακρύνει τις τοξίνες; Εάν νομίζετε ότι είναι η φροντίδα του ήπατος κάνετε λάθος! Ανακαλύψτε πόσο σημαντική είναι η υγεία του εντέρου

Περισσότερα

Το πασίγνωστο φάρμακο που δεν πρέπει να παίρνετε αν είστε υγιείς

Σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές κατευθυντήριες οδηγίες δεν συστήνεται η χορήγηση ασπιρίνης σε άτομα που δεν έχουν καρδιαγγειακή πάθηση, λόγω αυξημένου κινδύνου αιμορραγίας

Περισσότερα

Έτσι δεν θα κολλήσουμε γρίπη

Θωρακίστε την άμυνά σας και κρατήστε τον ιό της γρίπης όσο πιο μακριά σας μπορείτε

Περισσότερα

Τα 30΄ την ημέρα που μειώνουν τον κίνδυνο διαβήτη

Αρκεί μισή ώρα ζωηρού περπατήματος την ημέρα για να μειώσετε τον κίνδυνο διαβήτη. Φαίνεται όμως ότι το όφελος δεν είναι το ίδιο και στα δυο φύλα. Δείτε τι αποκαλύπτει η έρευνα

Περισσότερα