homescreen

Η καλύτερη γυμναστική μετά το hangover [Βίντεο]

Η καλύτερη γυμναστική μετά το hangover [Βίντεο]


ygeiamou.gr team

Αυτή είναι η άσκηση που θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε το hangover

Εάν ξυπνήσατε με hangover και πιστεύετε ότι αρκεί να ανεβείτε στο διάδρομο και να αρχίσετε να τρέχετε για να κάψετε όλες τις θερμίδες που πήρατε την προηγούμενη μέρα από το αλκοόλ, τότε μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείτε.

Όπως μας εξηγεί η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη δυστυχώς, η ιδέα της αποβολής του αλκοόλ μέσω του ιδρώτα δεν ισχύει.

Άλλωστε ένα από τα προβλήματα του hangover είναι η αφυδάτωση, oπότε η προσπάθεια για περισσότερη εφίδρωση, προκαλεί απλώς περαιτέρω αφυδάτωση.

Ξεκινήστε λοιπόν την ημέρα σας με άφθονο νερό, φρέσκους χυμούς και στεγνές τροφές.

Μπορείτε ακόμη να κάνετε ένα «challenge plank», δηλαδή μια πολύ απαιτητική άσκηση σανίδας, ώστε να δώσετε λίγη δύναμη στο σώμα σας χωρίς να το επιβαρύνετε περισσότερο!

Στο παρακάτω βίντεο εναλλάσσονται οι ακόλουθες ασκήσεις (ένα σετ):

1. Σανίδα σταθερή – για 30″
2. Μετατόπιση του βάρους μπρος και πίσω – για 30″
3. Άρση το ένα πόδι – για 30″
4. Άρση το άλλο πόδι -για 30″
5. «Ανοίγω-ανοίγω» και «κλείνω-κλείνω» πόδια από θέση σανίδα

Εάν είστε αρχάριοι κάνετε 2 σετ, εάν έχετε μέτρια φυσική κατάσταση κάνετε 3 σετ, ενώ οι προχωρημένοι κάνετε 4 σετ.

Ξεκούραση ενός λεπτού ανάμεσα στα σετ.

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.