homescreen

Αλλάξτε το σώμα σας σε 4 εβδομάδες – Μέρα Δεύτερη

Αλλάξτε το σώμα σας σε 4 εβδομάδες – Μέρα Δεύτερη


ygeiamou.gr team

Το πρόγραμμα τεσσάρων εβδομάδων συνεχίζεται! Κάντε τις ασκήσεις της δεύτερης μέρας

Γράφει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη*

Το πρόγραμμα των τεσσάρων εβδομάδων για τέλειο σώμα στην παραλία συνεχίζεται!

Θυμίζουμε ότι είναι χωρισμένο σε δύο «μπλοκ»: το πρώτο μπλοκ θα θέσει τα θεμέλια των μεγαλύτερων, ισχυρότερων μυών και θα αρχίσει τη διαδικασία καύσης του λίπους, ενώ το δεύτερο είναι μια «επίθεση» στο σώμα για να προσθέσετε άπαχη μυϊκή μάζα ενώ καίτε το υπόλοιπο των αποθεμάτων λίπους σας. Με λίγα λόγια, θα αλλάξει δραματικά το πώς βλέπετε – και αισθάνεστε – το σώμα σας.

Είναι εύκολο να το ακολουθήσετε, αλλά θα χρειαστεί αφοσίωση από εσάς για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Βάλτε τα δυνατά σας και δείτε πόσο μπορείτε να αλλάξετε το σώμα σας προς το καλύτερο μέσα σε ένα μήνα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τέσσερις εβδομάδες. Η κάθε εβδομάδα τέσσερις διαφορετικές προπονήσεις.

Πρώτη Εβδομάδα

  • Tabata
  • Ώμους -πλάτη- δελτοειδής
  • Interval training
  • Πόδια_γλουτούς

Αυτό σημαίνει ότι με προσέγγιση υψηλής συχνότητας προπόνησης θα αλλάξει γρήγορα το σώμα σας.

Κερδίστε χρόνο

Αυτή η προσέγγιση υψηλής έντασης σημαίνει ότι θα χτίσετε μυς και θα κάψετε λίπος. Κάνουμε τις ασκήσεις σωστά σε σετ, επαναλήψεις, ρυθμό και περιόδους ανάπαυσης.

Δείτε εδώ τις ασκήσεις της πρώτης μέρας

2η ημέρα – Ώμοι-πλάτη- Δελτοειδής

Άσκηση 1η

Από καθιστή θέση, πλάγιες εκτάσεις χεριών με λυγισμένους αγκώνες -εκτελούμε δύο σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση 2η

Από καθιστή θέση, πλάγιες εκτάσεις χεριών με λυγισμένους αγκώνες τέντωμα χεριών και επαναφορά – -εκτελούμε δύο σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση 3η

Από καθιστή θέση σκύβουμε εμπρός και με κλειστούς αγκώνες τραβάμε χέρια προς τα πίσω ενώνοντας ωμοπλάτες – -εκτελούμε δύο σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση 4η

Από καθιστή θέση με χέρια σε ορθή γωνιά εκτελούμε στροφή και ενώνουμε χέρια μπροστά –  -εκτελούμε δύο σετ των 20 επαναλήψεων.

Άσκηση 5η

Από καθιστή θέση σκύβουμε εμπρός και κάνουμε  ανοίγματα χεριών ενώ ενώνουμε ωμοπλάτες – -εκτελούμε δύο σετ των 20 επαναλήψεων.

Δείτε το πλήρες βίντεο της άσκησης

 

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.  Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24,  6972017822