homescreen

Τέσσερις λόγοι για να γυμνάζεστε με παρέα

Τέσσερις λόγοι για να γυμνάζεστε με παρέα


ygeiamou.gr team

Όταν γυμνάζεσαι με παρέα είναι καλύτερα και υπάρχουν πολλοί και ευχάριστοι λόγοι που συμβαίνει αυτό

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Όταν ξεκινάμε αρχικά γυμναστήριο, συχνά δεν είμαστε σίγουροι τι ακριβώς πάμε να κάνουμε όταν μπαίνουμε στον χώρο. Μερικοί από εμάς αγωνιούν για το ποιες ασκήσεις πρέπει να κάνουν, ενώ άλλοι απλά δεν ξέρουν πώς να τις κάνουν.

Είτε είστε αρχάριος στο γυμναστήριο είτε απλά δεν έχετε πολλές γνώσεις πάνω στο θέμα γυμναστικής, τα ομαδικά μαθήματα γυμναστικής μπορεί να είναι η λύση για εσάς. Η ένταξη σε μια ομάδα γυμναστικής, σε μια τάξη, μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία  μιας βάσης  που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να τροφοδοτήσετε το ταξίδι της προσωπικής σας υγείας και ευεξίας για τα επόμενα χρόνια.

Η ομάδα σας δίνει:

Κίνητρο. Είναι έμπνευση και κίνητρο να περιβάλλεται κανείς από αφοσιωμένους ομοϊδεάτες! Παίρνουμε πολύ περισσότερη δύναμη από μια τάξη με έναν ενθαρρυντικό εκπαιδευτή και υποστηρικτικούς ανθρώπους που όλοι εργάζονται σκληρά μαζί. Η ομαδική γυμναστική είναι ένας πολύ καλός τρόπος να βοηθήσετε τον εαυτό σας και τους άλλους να προγραμματίσουν καλύτερα και να βάλουν περισσότερες δυνάμεις στις προπονήσεις τους.

Δομή. Η ομαδική προπόνηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε την γυμναστική σας χωρίς να χρειάζεται να σκεφτείτε ή να σχεδιάσετε. Κάθε τάξη είναι δομημένη με προθέρμανση, κυρίως προπόνηση και αποθεραπεία.

Η προθέρμανση έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να αυξήσετε σωστά τον καρδιακό σας ρυθμό ενώ προετοιμάζετε τις αρθρώσεις και τους μυς σας πριν περάσετε στην κυρίως προπόνηση. Ο γυμναστής θα σας οδηγήσει σε κάθε κομμάτι της προπόνησης. Η αποθεραπεία θα σας βοηθήσει να μειώσετε με ασφάλεια τον καρδιακό σας ρυθμό και να κάνετε διατάσεις στο σώμα σας.

Ποικιλία. Cardio kickboxing, bootcamp, spinning, Pilates, Interval training και ο κατάλογος συνεχίζεται. Υπάρχουν διάφοροι τύποι ομαδικών προγραμμάτων που μπορείτε να κάνετε σε ένα γυμναστήριο.

Η ποικιλία προγραμμάτων στην εβδομαδιαία προπόνησή σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε «ψευδαίσθηση» στο μυικό σας  σύστημα (να αποφύγετε την μονότονη επανάληψη του ίδιου ασκησεολόγιου), η οποία κρατά το σώμα σας ενεργοποιημένο πολύ περισσότερο και εκτοξεύει τον μεταβολισμό σας. Βοηθά επίσης στο να μην βαριέστε.

Διασκέδαση. Δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να το θέσετε: Τα ομαδικά μαθήματα γυμναστικής είναι διασκεδαστικά. Εκτός από  τη δυνατή μουσική, μια οργανωμένη προπόνηση και μια ομάδα ανθρώπων που παρακινεί ο ένας τον άλλο σε όλη την προπόνηση, είναι ένας ευχάριστος τρόπος άσκησης. Αν ψάχνετε να προσθέσετε λίγη περισσότερη διασκέδαση στη ζωή σας και στην γυμναστική σας, τα ομαδικά μαθήματα μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε.

 

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.