Η ΑΧΑ αλλάζει τον τρόπο που βλέπει ο Έλληνας την ασφάλιση, εισάγοντας την τηλεϊατρική στην υπηρεσία των ασφαλισμένων, τις προληπτικές εξετάσεις με bonus, την αποζημίωση μέσω virtual καταγραφής του περιστατικού ατυχήματος του αυτοκινήτου ή της ζημιάς στην κατοικία ή την επιχείρηση.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με γιατρό από όπου και αν βρίσκονται μέσω βιντεοκλήσης, ο οποίος κάνει διάγνωση και τους καθοδηγεί ακόμα και σε απλά περιστατικά.

Επίσης σε περίπτωση τροχαίου, ο ασφαλισμένος μπορεί να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράψει τις ζημιές των εμπλεκόμενων οχημάτων, να στείλει το βίντεο ή τις φωτογραφίες στην εταιρία και εντός 10 λεπτών να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης.

Να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής 36.000 πελάτες της ΑΧΑ έχουν στο κινητό τους τα συμβόλαια τους.

Στη διάρκεια της παρουσίασης των νέων υπηρεσιών στο The HUB Events, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ κ. Ερρίκος Μοάτσος σημείωσε ότι «τεχνολογία, ευρηματικότητα και αγώνας είναι τα στοιχεία που συνθέτουν μία σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία, την ασφαλιστική εταιρεία του μέλλοντος που δημιουργεί σήμερα η ΑΧΑ. Μια ασφαλιστική εταιρεία που «απλά και γρήγορα» θα προσφέρει σύγχρονες υπηρεσίες, θα είναι σύμμαχος του ασφαλισμένου, θα είναι ένας partner και όχι ένας payer».

Την καμπάνια επικοινωνίας των νέων υπηρεσιών ανέλαβαν οι δημοφιλείς αθλητικογράφοι Χρήστος Σωτηρακόπουλος και Λίλα Κουντουριώτη, συντελώντας στην πιο «ζωντανή μετάδοση» του τρόπου χρήσης των εφαρμογών.

Οι νέες υπηρεσίες της ΑΧΑ είναι:

  • MyAXAway:

Δήλωση ατυχήματος ή αναγγελία ζημιάς από απόσταση. Με τη mobile εφαρμογή MyAXAway μπορείτε να επικοινωνείτε με βιντεοκλήση σε περίπτωση ατυχήματος για την καταγραφή του περιστατικού και συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος. Απλά και γρήγορα.

  • MyAXAway – Κατοικία

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του.

Ο εκπρόσωπος της ΑΧΑ καθοδηγεί κατάλληλα τον ασφαλισμένο ώστε να τραβηχτούν οι κατάλληλες φωτογραφίες στο σημείο όπου έγινε η ζημιά για να προχωρήσει σε άμεση εκτίμηση της, χωρίς να χρειάζεται να κλειστεί ειδικό ραντεβού με τον αντίστοιχο εμπειρογνώμονα.

  • MyAXA Doctor

Συμβουλευτείτε τον γιατρό της ΑΧΑ με ένα κλικ. Με την πρωτοποριακή υπηρεσία MyAXA Doctor μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά ή με βιντεοκλήση με γιατρό από την συνεργαζόμενη ιατρική ομάδα της AXA.

  • MyAXA Frequent Check-Up Discount που επιβραβεύει τους ασφαλισμένους με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, εφόσον πραγματοποιούν το προληπτικό ετήσιο check-up τους, παροτρύνοντάς τους έτσι να βάλουν την πρόληψη στη ζωή τους.

– MyAXA Check-In προσφέρει στους ασφαλισμένους «εισιτήριο άμεσης επιβίβασης» για προγραμματισμένη εισαγωγή σε συμβεβλημένο νοσηλευτήριο της επιλογής τους, γνωρίζοντας, πριν ακόμα νοσηλευθεί την κάλυψη των εξόδων, μειώνοντας την έγνοια τους από τα διαδικαστικά της νοσηλείας τους.

-MyAXA Healthy Habits που παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές για τη διατήρηση της καλής υγείας των εν δυνάμει ασφαλισμένων, πριν ακόμα υπογράψουν συμβόλαιο.