homescreen

Μακροζωία: Η αντιφλεγμονώδης διατροφή με αντιγηραντική δράση

Μπορεί η διατροφή να σταματήσει τον χρόνο και να βάλει φρένο στην γήρανση; Ναι απαντούν οι ειδικοί αν έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Ενημερωθείτε

Περισσότερα

Παγωτό: Πόσο μπορούμε να τρώμε και ποιοι πρέπει να το αποφεύγουν

Για ορισμένους ανθρώπους η επιλογή του παγωτού κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μπορεί να ενθαρρύνεται και για άλλους συστήνεται η κατανάλωσή του με μέτρο – Ποιοι λόγοι συνηγορούν στην πρώτη και στη δεύτερη περίπτωση αντίστοιχα;

Περισσότερα

Δέκα υγιεινά σνακ για να αποφύγετε τις λιγούρες

Όταν γίνεται σωστά, η κατανάλωση σνακ έχει αρκετά οφέλη. Ένα θρεπτικό, ισορροπημένο σνακ μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ενέργειά σας ανάμεσα στα κυρίως γεύματα

Περισσότερα

Μεταβολικό Σύνδρομο: Τα τρόφιμα που μειώνουν κατά 28% τον κίνδυνο

Ολόπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα πρέπει να συμπεριλάβουν στην καθημερινή τους διατροφή όσοι θέλουν να μειώσουν τον κίνδυνο διαβήτη και αυξημένης αρτηριακής πίεσης, υποστηρίζουν οι επιστήμονες σε νέα τους μελέτη

Περισσότερα

Detox: Δέκα τρόποι να απαλλαγείτε από τις τοξίνες σε δυο εβδομάδες

Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουμε στη διατροφή μας για να απαλλαγούμε από τις τοξίνες και να φροντίσουμε την υγεία μας

Περισσότερα

Μόλις φάγατε και τώρα πεινάτε πάλι! Γιατί συμβαίνει αυτό

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους νιώθουμε να πεινάμε παρότι μόλις φάγαμε το φαγητό μας. Ας τους δούμε…

Περισσότερα

Αρτηριακή Πίεση: Επτά αποτελεσματικοί τρόποι να τη ρυθμίσετε χωρίς φάρμακα

Υποφέρετε από υπέρταση; Μικρές αλλαγές και παρεμβάσεις στον τρόπο ζωής μπορούν να μειώσουν σημαντικά την αρτηριακή πίεση απομακρύνοντας τον κίνδυνο κάποιου προβλήματος υγείας

Περισσότερα

Χοληστερόλη: Δυο δοκιμασμένοι τρόποι να τη ρυθμίσετε χωρίς φάρμακα

Πρόβλημα με «ανεβασμένη» χοληστερόλη; Παρακάτω θα βρείτε απλές παρεμβάσεις και τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τη ρυθμίσετε χωρίς φάρμακα

Περισσότερα

TONOSAN: Στόχευση στη μνήμη!

Δώστε σήμερα κιόλας, το boostάρισμα που θέλετε για καλύτερη συγκέντρωση και αποδοτικότερη μνήμη!

Περισσότερα

Η αποτελεσματική κίνηση που ρυθμίζει το σάκχαρο και νικά τον διαβήτη

Μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση φυτικών ινών ημερησίως, μπορεί να σας εξασφαλίσει μικρότερο σωματικό βάρος και χαμηλότερες τιμές σακχάρου, χοληστερόλης και φλεγμονής

Περισσότερα